x

Grason menu Grason menu

Jak funguje hodnocení? A do kdy je skryté protistraně?

Abychom vám usnadnili výběr, udělali jsme hodnocení podrobnější. Zároveň jsme vaše hodnocení skryto, dokud vás protistrana také neohodnotí. Hodnocení je klíč, dle kterého se zaměstnavatelé rozhodují, koho si vyberou, a zaměstnanci kam půjdou pracovat. Hodnotíte na jemnější stupnici Nově už nejste omezeni na čtyři nebo pět hvězdiček, ale hodnotit můžete i 4,4. Díky tomu přesněji […]

Sdílejte na:
Jak funguje hodnocení? A do kdy je skryté protistraně?

Abychom vám usnadnili výběr, udělali jsme hodnocení podrobnější. Zároveň jsme vaše hodnocení skryto, dokud vás protistrana také neohodnotí. Hodnocení je klíč, dle kterého se zaměstnavatelé rozhodují, koho si vyberou, a zaměstnanci kam půjdou pracovat.

Hodnotíte na jemnější stupnici

Nově už nejste omezeni na čtyři nebo pět hvězdiček, ale hodnotit můžete i 4,4. Díky tomu přesněji vyjádříte své dojmy. Stejně jako dosud vám zůstává možnost komentáře.

Hodnocení je skryté, dokud neohodnotí i protistrana

Abyste se nebáli dát negativní hodnocení, je vaše hodnocení druhé straně skryto až do chvíle, kdy sama ohodnotí. Na poskytnuní hodnocení je 5 dní. Poté se udělené hodnocení zveřejní a protistrana již nemůže hodnotit. Práce se uzavře.

Když se chcete, aby se k vám zaměstnanec vracel

Byli se zaměstnancem spokojeni a chcete, aby k vám příště opět přišel? Vyzvěte ho k oblíbení podniku. Pokud výzvu akceptuje, aplikace ho bude informovat o všech vašich nových směnách.

Jak správně slovně hodnotit?

Tak to nehodnotit ?

⭐️ Bohužel předešlé hodnocení pěti hvězdičkami neodpovídá realitě.

— Grason netuší co bylo špatně ani v čem se má zlepšit. I pro ostatní provozní je lepší konkrétně říci, kde byla chyba.

⭐️⭐️⭐️ Je třeba se učit.

— Co konkrétně se má grason doučit? Servírování, komunikaci, práci s platem nebo něco jiného?

Tak to je to správně?

⭐️ Nehledal si práci a jen tak postával.

⭐️⭐️⭐️ Telefon nepatří do pracovní doby. Jinak vše OK. Děkujeme.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Velmi profesionální, rychlá, stále se usmívající, přátelské jednání s hosty.

— Jasně a konkrétně popsané nedostatky nebo pochvala.


Doufáme, že vám nové hodnocení bude užitečné. Máte-li podněty, jak hodnocení dále vylepšit, napište nám na info@grason.cz. Jsme rádi za každý tip.

Sdílejte na: