Abychom vám usnadnili výběr, udělali jsme hodnocení podrobnější. Zároveň jsme vaše hodnocení skryto, dokud vás protistrana také neohodnotí. Hodnocení je klíč, dle kterého se zaměstnavatelé rozhodují, koho si vyberou, a zaměstnanci kam půjdou pracovat.

Hodnotíte na jemnější stupnici

Nově už nejste omezeni na čtyři nebo pět hvězdiček, ale hodnotit můžete i 4,4. Díky tomu přesněji vyjádříte své dojmy. Stejně jako dosud vám zůstává možnost komentáře.

Hodnocení je skryté, dokud neohodnotí i protistrana

Abyste se nebáli dát negativní hodnocení, je vaše hodnocení druhé straně skryto až do chvíle, kdy sama ohodnotí. Na poskytnuní hodnocení je 5 dní. Poté se udělené hodnocení zveřejní a protistrana již nemůže hodnotit. Práce se uzavře.

Když se chcete, aby se k vám zaměstnanec vracel

Byli se zaměstnancem spokojeni a chcete, aby k vám příště opět přišel? Vyzvěte ho k oblíbení podniku. Pokud výzvu akceptuje, aplikace ho bude informovat o všech vašich nových směnách.

Jak správně slovně hodnotit?

Tak to nehodnotit 👎

⭐️ Bohužel předešlé hodnocení pěti hvězdičkami neodpovídá realitě.

— Grason netuší co bylo špatně ani v čem se má zlepšit. I pro ostatní provozní je lepší konkrétně říci, kde byla chyba.

⭐️⭐️⭐️ Je třeba se učit.

— Co konkrétně se má grason doučit? Servírování, komunikaci, práci s platem nebo něco jiného?

Tak to je to správně👍

⭐️ Nehledal si práci a jen tak postával.

⭐️⭐️⭐️ Telefon nepatří do pracovní doby. Jinak vše OK. Děkujeme.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Velmi profesionální, rychlá, stále se usmívající, přátelské jednání s hosty.

— Jasně a konkrétně popsané nedostatky nebo pochvala.


Doufáme, že vám nové hodnocení bude užitečné. Máte-li podněty, jak hodnocení dále vylepšit, napište nám na info@grason.cz. Jsme rádi za každý tip.