Inzerujete pracovní nabídky na facebookových skupinách? Možná netušíte, že ne vše co sdílíte, uvidí všichni sledující ve skupině. Dosah příspěvku a jeho čas po který se uživatelům aktivně zobrazuje ve feedu s posty je poměrně krátký. Víme jak to zlepšit.
V průměru Váš příspěvěk uvidí 2.5%-10% aktivních uživatelů, kterých je cca polovina z celkového počtu sledujících. Aktivní sledující jsou ti co pravidelně navštěvují nebo nějakým způsobem interagují s obsahem v dané skupině. V reálu to znamená, že pokud má skupina 20 000 sledujících, průměrný dosah příspěvku je podle Socialinsideru okolo 4,3% z 10 000 uživatelů. Daný příspěvěk se tak zobrazí 430 lidem. Průměrná životnost zobrazování příspěvku se pohybuje okolo 6 hodin. Zdá se Vám to málo? Máme tady pár tipů jak dosah příspěvku zlepšit.
Jaký obsah zvýší dosah?
- V textu příspěvku používejte emoji
- Přidejte k postu video nebo fotografii. Video má až dvakrát vyšší dosah než obrázek.
- Snažte se vyvolat diskuzi, každý like nebo komentář Vašemu příspěvku zvýší dosah. Čím více lajků, komentářů nebo sdílení příspěvek získá, tím více se na něj Facebook dívá jako na hodnotný obsah.
- Vyvarujte se tvrdému prodeji, inzerci, příspěvky s nízkou obsahovou hodnotou mají podprůměrné výsledky, protože se zobrazují méně uživatelům.
- Sdílejte příspěvky vícekrát v průběhu týdne, ale měňte jejich obsah i vizuální styl. Pouhé kopírování bude mít opačný efekt.
Chcete inzerát dostat mezi více kandidátů, než jen k několika stovkám, a zároveň cílit na ty co aktivně nehledají, ale Vaše nabídka je může zaujmout? Vyzkoušejte inzerát s placenou a přesně cílenou reklamou od Grason. Za 2 990 Kč bez DPH budeme investovat 1 000 Kč do zviditelnění reklamy.