
Inzerce je nedílnou součástí začátku každé sezóny a občas může být oříškem. Kdy s ní začít tak, aby byla úspěšná a oslovila kvalitní zájemce? Máme pro vás aktuální data, která nám dávají jasnou odpověď.
V Grasonu evidujeme největší nárůst reakcí na inzeráty o 300% oproti lednu předešlého roku. Zajímavostí je, že data ukazují i zvýšený počet přijatých kandidátů. Ideální načasování inzerce, abyste oslovili zkušené kandidáty je od ledna do dubna a poté od srpna do září.

Proč v lednu a únoru inzeráty fungují lépe? Odpověď je jasná. V lednu není tolik konkurenčních nabídek, takže právě ta vaše může snáze vyniknout. Váš podnik, tak má velkou šanci zazářit podbně jako inzerát z pražské street food restaurace s rekordními 85 zájemci o práci.
Právě teď je ideální čas inzerovat, protože oslovíte zkušené kandidáty.
Další zajímavostí mohou být data z minulého roku, kdy podniky, které začínaly hledat v dubnu a květnu měli o 45% méně zájemců než ty, co hledaly s předstihem. Podniky, které hledaly až po rozjetí sezóny v měsíci červnu měly dokonce o 61% méně reakcí na své inzeráty.
Na Grasonu můžete inzerovat i pracovní nabídky na HPP
Objednejte si balíček 4+1 inzerát zdarma s využitím po celý rok za 5 490 Kč místo 7 450 Kč bez DPH. Volejte Grason 739 877 799
Pokud si nevíte rady jak napsat aktraktivní inzerát, tak si přečtěte tento článek, nebo nám zavolejte na 739 877 799 a my vám text k inzerátu za 390,-Kč bez DPH po krátkém rozhovoru připravíme.
Bonusový tip na závěr: až budete inzerát vytvářet, dávejte si záležet na fotce, navyšuje zájem kandidátů až o 30%.